Telefonkø
- 21. apr.
- 1 min lesing
Vi opplever dessverre en del sykefravær blant hjelpepersonellet vårt nå. Som følge av dette er det lenger svartid enn vanlig per telefon. Vi oppfordrer våre pasienter å bruke HelseNorge som primær kommunikasjonsmåte med legesenteret. Vi beklager ulempene, og håper dette snart ordner seg.

